Uvjeti poslovanja

Dobrodošli na web stranicu Beauty Room (u daljnjem tekstu: „Trgovac”). Ovi Uvjeti poslovanja reguliraju korištenje web stranice i uvjete kupnje proizvoda putem naše online trgovine. Molimo vas da ih pažljivo pročitate prije korištenja stranice ili naručivanja proizvoda.

1. Opće odredbe

Ovi Uvjeti poslovanja primjenjuju se na kupce koji proizvode kupuju putem web stranice Trgovca. Uvjeti su sastavljeni u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o elektroničkoj trgovini i drugim relevantnim propisima Republike Hrvatske i Europske unije.

Korištenjem stranice potvrđujete da ste upoznati s ovim Uvjetima i da ih u cijelosti prihvaćate.

2. Podaci o trgovcu

Beauty Room, vl. Suzana Kapusta Lach
Bilogorska 41
33000 Vukosavljevica
Hrvatska
OIB: 83622270882
E-mail: reklamacije@beautyroomskl.hr
Telefon: +385 91 768 0663

3. Dostupnost informacija

Trgovac se obvezuje kupcu prije sklapanja ugovora staviti na raspolaganje sve informacije propisane zakonom, uključujući:

  • osnovne karakteristike proizvoda

  • cijenu proizvoda s porezima

  • troškove dostave

  • informacije o pravu na raskid ugovora

  • postupak reklamacije i pritužbi

  • podatke o trgovcu

4. Proizvodi i cijene

Sve cijene izražene su u eurima (EUR) i uključuju PDV, osim ako nije drugačije navedeno. Trgovac zadržava pravo izmjene cijena bez prethodne najave. Cijene vrijede u trenutku narudžbe.

Fotografije proizvoda mogu biti simbolične; stvarni proizvod može odstupati u manjoj mjeri u boji, pakiranju ili nijansama.

5. Proces naručivanja

Narudžba se vrši putem web stranice odabirom željenog proizvoda i ispunjavanjem traženih podataka. Narudžba je prihvaćena kada kupac dobije potvrdu narudžbe putem e-maila.

Kupac je odgovoran za točnost podataka unesenih u procesu naručivanja.

Trgovac zadržava pravo odbiti narudžbu ako postoji sumnja na zlouporabu sustava ili netočne podatke.

6. Dostava

Dostavu vrši kurirska služba prema uvjetima navedenim na web stranici. Rok dostave ovisi o lokaciji kupca i raspoloživosti proizvoda.

Trgovac nije odgovoran za kašnjenja uzrokovana trećim stranama (dostavnom službom).

7. Načini plaćanja

Kupac može odabrati jedan od sljedećih načina plaćanja:

  • pouzećem (gotovina pri preuzimanju)

  • kartično plaćanje (ako je dostupno)

  • uplatom na račun (ako je dostupno)

Trgovac može privremeno isključiti određeni način plaćanja bez prethodne najave.

8. Pravo na jednostrani raskid ugovora

Kupac ima pravo, bez navođenja razloga, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana od dana preuzimanja proizvoda.

Za ostvarivanje prava raskida kupac mora poslati jasno očitovanje na kontakt e-mail Trgovca.

Proizvod mora biti vraćen u originalnom stanju, nekorišten, neoštećen i u originalnoj ambalaži, osim ako je došlo do umanjenja vrijednosti zbog rukovanja.

Troškove povrata snosi kupac.

9. Reklamacije

U slučaju materijalnog nedostatka, oštećenja u transportu ili krivog proizvoda, kupac ima pravo na reklamaciju.

Reklamacija se podnosi putem e-maila uz fotografiju proizvoda i opis problema.

Trgovac će odgovoriti na reklamaciju u roku od 15 dana.

10. Jamstva

Ako je za određeni proizvod predviđeno jamstvo, podaci o jamstvu bit će navedeni uz proizvod ili u dokumentaciji koja se isporučuje uz proizvod.

11. Zaštita osobnih podataka (GDPR)

Trgovac prikuplja i obrađuje osobne podatke kupaca isključivo u svrhu obrade narudžbi, dostave i komunikacije s kupcem.

Podaci se čuvaju u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) i ne prosljeđuju trećim stranama, osim partnerima uključenim u proces dostave i naplate.

Kupac ima pravo zatražiti:

  • pristup svojim podacima

  • ispravak

  • brisanje

  • ograničenje obrade

Detalji su navedeni u Politici privatnosti.

12. Izmjene uvjeta poslovanja

Trgovac zadržava pravo izmjene ovih Uvjeta u bilo kojem trenutku. Sve promjene bit će objavljene na ovoj stranici.

Kupca obvezuju Uvjeti koji vrijede u trenutku narudžbe.

13. Rješavanje sporova

Trgovac i kupac nastojat će sve sporove riješiti mirnim putem. Ako to nije moguće, za spor je nadležan sud prema mjestu sjedišta Trgovca.

Kupac može podnijeti i online pritužbu putem platforme:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/